dittebjes

Bud på fine sengelamper

Ditte
7 years ago

Jeg søger bud på flotte sengelamper, enten til ophæng eller til at stå på et sengebord ved siden af. Vores soveværelse er ret hvidt og neutralt i farverne, så stort set alle stile og farver vil kunne gå an, dog søger jeg noget jeg kan holde ud at se på i mange år. Har i nogle gode bud?

Comments (4)

  • Sofie Hansen
    7 years ago

    Elsker de her fra menu - de er stilrene, men stadig sjove og så giver de et fantastisk hyggebelysning hvilket er ret vigtigt når de skal bruges på soveværelse, hvor belysningen gerne må være dæmpet.. mener de koster omkring 1000 kr.

  • Annika Olesen
    7 years ago

    Jeg har altid godt kunne lide de hersens bed clamp lamps, særligt i industriel stil, som der jo fåes en million forskellige af i forskellige prisklasser. Hvis du søger på navnet er jeg sikker på du kan finde en masse i forskellige stile.. og så er de jo super praktiske og kan klipses på overalt. Kommer selvfølgelig an på om du har sengegavl?

  • PRO
    KEMIKAZE
    7 years ago
    Lamper jeg tænker kunne give et hyggeligt lys -og også lidt karakter til et hvidt rum kunne være disse(vedhæftet) fra KEMIKAZE. Dem med skærm fås enten med messing eller kobber inderside, og giver et blødt læselys selv med energisparepærer. Væglamperne har magnetisk ophæng og kan justeres i alle retninger (der følger et magnetisk ophæng med, så man behøver ikke have en magnetisk væg:-)
  • PRO
    The Lightly Truth
    7 years ago

    Jeg synes at New Works laver nogle rigtig fede lamper som man kan ha på et senge bord. Jeg sælger dem ikke selv så du skal gå ind på deres egen hjemmeside.

Singapore
Tailor my experience with cookies

Houzz uses cookies and similar technologies to personalise my experience, serve me relevant content, and improve Houzz products and services. By clicking ‘Accept’ I agree to this, as further described in the Houzz Cookie Policy. I can reject non-essential cookies by clicking ‘Manage Preferences’.