trine_pro

Har du hjemmet til en Houzz Tour?

Lige nu leder vores Houzz-redaktion efter smukke, unikke, inspirerende eller skæve hjem til en boligreportage, der vil blive udgivet på houzz.dk. Måske dit hjem skal være det næste til at pryde Houzz' forside?

Det behøver ikke være en herskabsvilla i Gentofte for at være interessant for en Houzz tour. Tvært i mod. Vi leder efter rigtige hjem med spændende historier, skæve tvist og masser af charme. Både store og små, moderne og gammeldags.

Hvis du kunne tænke dig en Houzz Tour i dit hjem eller gerne vil høre mere om muligheden så skriv en kommentar i kommentarfeltet nedenfor (meget gerne med billeder), så kontakter vi dig, hvis vi synes det kunne være spændende at lave en Houzz Tour i dine skønne omgivelser.


Marie Louise Brangstrup Schmidt · More Info

Comments (25)

  • mortiljuliefisen
    7 years ago

    Vi elsker vores hjem, som jeg selv har dekoreret. Det er bestemt ikke fancy, langt fra, men jeg elsker lyserød og det gør min datter også, og tænkte, jaaa hvorfor ikke gøre det hele lyserødt (bare rolig ikke alt ;) ). Så hvis I synes det kunne være sjovt at komme med ind i min og min datters lyserøde prinsesselejlighed, er i velkommen!

  • Julle Petersen
    7 years ago

    Åh det ville jeg ønske ;)

  • PRO
    BRANKA LUGONJA Artdesign
    7 years ago
    last modified: 7 years ago

    Vi bor to generationer par under samme tag i dette smukke hjem i det Vestsjællandske landskab. Vores hjem er et nedlagt landbrug som er præget af åbenhed og kunsteriske detaljer. Det havde været fantastisk at få besøg jer til en Houzz tour :-)

    Mvh

    Familien Lugonja

    MOMENT Interior Wall Decoration by Branka Lugonja // Artdesign · More Info

    Gården

  • Lea Hokland
    7 years ago


    Det kunne være sjovt med besøg af Jer. Vi bor i et fuldstændig almindeligt parcelhus fra 1960'erne - tilsat personlighed og rod:D

  • Lea Hokland
    7 years ago


    Home · More Info

    Home · More Info

  • sys77
    7 years ago
    Jeg er fornylig flyttet i en toplans villalejlighed med mine to drenge.
    Her skal være plads til leg, hygge, venner og overnattende gæster.
    Jeg har forsøgt at skabe en afslappet stemning med farver, hvor hver rum har sin egen karakter men alligevel hænger sammen med de andre.
    Alle møbler er enten klunset eller købt brugt.
  • Bettina Jensen
    7 years ago

    Hej i kan se billeder på www.sommerhus-vejle.dk - så kan i vurdere om det er noget.

  • PRO
    majkengs
    7 years ago

    Hej, Jeg har lavet en masse spændende ændringer i mit hjem i min store lejlighed i København, Nørrebro.
    Se billeder.
    Mvh. Majken


  • Berit Albeck
    7 years ago

    Vi bor i vores sommerhus, der har fået helårsstatus. Vi har haft det i 9 år, vi har løbende renoveret selv og huset er ikke ret stort, så vi har bygget anneks, som er vores soveværelse. Vi har renoveret med respekt for hvordan husets arkitektur er. Med gamle, arvede og nye møbler. Vi elsker farver og kunst. Vi bor i det sydvestlige Jylland i en plantage i Varde kommune. Vi bor meget personligt, tror jeg at man vil sige.Jeg er vild med at se andre indretningsformer.

  • pernille_rix
    7 years ago
    last modified: 7 years ago




    Småt men godt i Vedbæk - elsker at tage naturen med i boligindretningen :-) Hilsen Pernille Rix-Møller

  • Tinnaogallan
    7 years ago

    Super fint hjem I har jer Pernille Rix-Møller! Er det en almindelig gren som i bruger til at hænge ting på?


  • PRO
    Roundsdesign
    7 years ago

    Bor i et hus fra 1930 som har gennemgået en gennemgribende renovering. Faktisk et hus som burde ses :)

  • PRO
    Roundsdesign
    7 years ago

    Så egentlig en rimeligt personlig indretning :)

  • PRO
    RUMraketten
    7 years ago
    Det ku være sjovt
  • PRO
    RUMraketten
    7 years ago
    Lidt flere billeder
  • Nina Stilling
    7 years ago

    Højt til loftet både inde og ude - gammelt og nyt mødes og kunsten, der er lokal eller privat præger alle rummene ... lige et spytklat fra Venøbugten!



  • Bent Falk
    7 years ago


  • Kathrine Lundgaard
    7 years ago
    last modified: 7 years ago

    Vi inviterer gerne på tour i vores helt klassiske vesterbrolejlighed med skæve gulve, unikke detaljer og skøn historie. Vi bor i et miks af fund fra hele verden og møbeldesigns vi synes er lækre og fungerer. Vi bor tæt på Kødbyen og har derfor indrettet køkkenet med inspiration hentet fra området. Da vi renoverede vores bad fik vi en uventet gave. Der dukkede det fineste bindingsværk op bag de gamle vægplader.

    Kom forbi! - lejligheden rummer trods sine få kvadratmeter masser af historie(r) ;)

  • PRO
    Haughus Gods Antik & Kræmmermarked
    7 years ago
    Bor i dette skønne hus fra 1750.
  • mail7432
    7 years ago
    last modified: 7 years ago




  • mail7432
    7 years ago

    Parcelhus med kunst på væggene af Rie Brødsgaard www.rieskunstgalleri.dk


  • Nicklas Stenfeldt
    7 years ago

    Lille hemmelig perle i indre by (pisserenden) med ekstra gæsteseng i stuen. Mange sjove detaljer og super veludnyttet!





  • Marianne P
    7 years ago

    Vil da gerne vise min Frederiksberglejlighed frem som endelig er ved at være som jeg gerne vil have den. Noget er købt nyt, andet er købt på dba og sat i stand og jeg synes det er lykkedes at få både stil, personlighed og sjæl med :-)

  • Houzz Danmark Afstemninger
    Original Author
    7 years ago

    Tusind tak for jeres mange fantastiske bud på kommende Houzz Tours! Det har været en sand fornøjelse at kigge billederne igennem og skønt at se, hvor forskelligt og personligt, I alle sammen bor. Vores redaktion har udset sig et par hjem, som de gerne vil høre mere om, og som de tager kontakt til i løbet af ugen. Vi lover at poste link til de udvalgte Houzz Tours, når de er publiceret i vores magasin :-)

    I mellem tiden må I endelig gerne blive ved med at sende inspirerende billeder og idéer til Houzz Tours!

Singapore
Tailor my experience with cookies

Houzz uses cookies and similar technologies to personalise my experience, serve me relevant content, and improve Houzz products and services. By clicking ‘Accept’ I agree to this, as further described in the Houzz Cookie Policy. I can reject non-essential cookies by clicking ‘Manage Preferences’.