sophie12344

Så snyggt! Är ni endast aktiva i Stockholm?

Sophie I
8 years ago
Karlavägen 18 · More Info

Comments (6)

  • PRO
    VRÅ homestyling
    8 years ago

    Kul att du gillar! Både ja och nej. Stockholmsområdet är vår största och i dagsläget enda arena. Men undantag förekommer. Kontakta oss för mer information, hanna@vrainredningsbyra.se

  • PRO
    VRÅ homestyling
    8 years ago

    Hej InteriorOgraphy! Tack snälla, kul att du uppmärksammat VRÅ. Jag började jobba med homestylingen för VRÅ inredningsbyrå, i april tidigare i år. Så det är bara ett par månader sen...

  • PRO
    InteriorOgraphy
    8 years ago

    Va roligt! Då är vi nya i branschen båda två :) Jag startade interiorOgraphy i augusti och är verksam i Köpenhamnsregionen. Stort lycka till med VRÅ Hanna!

  • PRO
    VRÅ homestyling
    8 years ago

    Men va kul! Hejja oss! Låt oss hålla lite kontakt och hjälpa varandra :) Stort lycka till med InteriorOgraphy!

  • PRO
    InteriorOgraphy
    8 years ago

    Jaa, verkligen!! Det gör jag väldigt gärna, är det något jag kan göra för dig så säg bara till :D Jag har en del kontakter i Stockholm så om jag får höra något ska jag definitivt rekommendera dig. Idag läste jag förresten Före/Efter-artikeln Houzz skrivit om dig, bra jobbat! Keep up the good work, du har talang för det här!

Singapore
Tailor my experience with cookies

Houzz uses cookies and similar technologies to personalise my experience, serve me relevant content, and improve Houzz products and services. By clicking ‘Accept’ I agree to this, as further described in the Houzz Cookie Policy. I can reject non-essential cookies by clicking ‘Manage Preferences’.