carlpalmquist

Snyggaste köksgolvet?

Carl Palmquist
8 years ago

Vad tycker du är det snyggaste köksgolvet? Lägg upp en bild i din kommentar gärna :) Själv är det klassiska svartvitrutiga min personliga favorit!

City View House · More Info

Comments (10)

  • Lisen Karlsson
    8 years ago

    Jag håller med. Klassiskt svart/vitt rutigt är även min favorit, alternativt trägolv som är vit- eller gråmålat.

    Carl Palmquist thanked Lisen Karlsson
  • helenewennerstrom
    8 years ago

    Jag gillar den här stilen!

    Roslagsgatan 36 · More Info

    Carl Palmquist thanked helenewennerstrom
  • Carl Palmquist
    Original Author
    8 years ago

    Jag håller med er båda ovan. Vitmålade trägolv är väldigt snyggt också. Vi verkar något eniga :)

    Referensbilder · More Info

  • Sara Norrman
    8 years ago

    Njae, jag gillar gammal hederlig linoleum, såna där plattor som finns i skolor och på sjukhus. Jag vet, låter konstigt, men vi har haft det, och varmt, skönt att stå på länge, lätt att hålla rent... Just nu har vi trä, men det ska ut!

    Carl Palmquist thanked Sara Norrman
  • Carl Palmquist
    Original Author
    8 years ago

    Mycket snyggt Ulf! Håller helt med angående att handmåla :)

  • PRO
    FEEM Interior Design
    8 years ago

    Det här är mitt favorit golv:)!! Så snyggt och klassiskt.

  • Carl Palmquist
    Original Author
    8 years ago

    Ett slags fiskbensmönster ser det ut som? Mycket snyggt @FEEM interior Design :)

  • PRO
    FEEM Interior Design
    8 years ago

    ja men precis det är det. Verkligen snyggt! @carl palmquist

  • PRO
    Nordic Quality Design
    7 years ago

    Vi är själva väldigt stolta över vårt golv Shipwreck. Det vi älskar är känslan av sjödränkt trä :)

    Shipwreck · More Info

Singapore
Tailor my experience with cookies

Houzz uses cookies and similar technologies to personalise my experience, serve me relevant content, and improve Houzz products and services. By clicking ‘Accept’ I agree to this, as further described in the Houzz Cookie Policy. I can reject non-essential cookies by clicking ‘Manage Preferences’.