carlpalmquist

Underlag till uteplats

Carl Palmquist
8 years ago

Vilket material föredrar du under fötterna på uteplatsen? Rösta!

Door County Getaway · More Info
Southampton · More Info

Formal Backyard Seating Area · More Info

PROBLEM SOLVING · More Info

Trä
Sten
Gräs
Grus
Annat. Kommentera vilket!

Comments (9)

  • mariannese
    8 years ago

    Jag har många uteplatser i olika storlekar, en med oregelbundna plattor av ölandskalksten, övriga fem med cementplattor kantade och indelade med gatsten för att få lite roligare struktur. Visar den nyaste lilla fikaplatsen som ett tonårigt barnbarn anlagt.

    Carl Palmquist thanked mariannese
  • Lisen Karlsson
    8 years ago

    Jag tycker sten/cement är fint men är det verkligen skönt under fötterna Henrik Berg?

    Carl Palmquist thanked Lisen Karlsson
  • Carl Palmquist
    Original Author
    8 years ago

    Håller med dig @Henrik Berg, det ser otroligt snyggt ut på bilden :)

  • Henrik Berg
    8 years ago

    Jodå Lisen visst är de det! Kanske en snygg matta kan läggas ut, men då måste du nog ha tak över huvet! ;-)

    Carl Palmquist thanked Henrik Berg
  • Heidi Allen
    8 years ago

    Det är mysigt och väldigt fint med trä! Grus funkar mindre bra tycker jag, man får så lätt sten i skor/sandaler :)

    Carl Palmquist thanked Heidi Allen
  • PRO
    Bricmate
    8 years ago

    Utomhusklinker är en produkt de flesta ännu inte känner till.

    Till skillnad från en traditionell marksten så är ytan helt stängd, vilket innebär att grillolja osv inte tränger in. Produkten är dessutom halksäker och kräver ingen behandling.

    Utomhus · More Info


    Utomhus · More Info

    Carl Palmquist thanked Bricmate
  • Carl Palmquist
    Original Author
    8 years ago

    Snyggt kommentar @Bricmate! Inte hört talas om det tidigare men absolut värt att kolla upp! Låter mycket praktiskt och ser väldigt bra ut :)

  • Henrik Berg
    8 years ago

    Najs!

Singapore
Tailor my experience with cookies

Houzz uses cookies and similar technologies to personalise my experience, serve me relevant content, and improve Houzz products and services. By clicking ‘Accept’ I agree to this, as further described in the Houzz Cookie Policy. I can reject non-essential cookies by clicking ‘Manage Preferences’.