susanneragus

Kender du en god snedker som kan lave en skøn bænk?

Ragus & Co
8 years ago

Jeg har en kunde som ønsker sig en bænk i en natur egeplanke. Planken skal være mere organisk end på dette inspirationsbillede. Er der en samarbejdspartner du kan anbefale?

Opdatering på bolig indretning · More Info

Comments (7)

  • Trine Nyborg
    8 years ago

    Jeg har hørt meget godt om Nicolaj Bo fra venner, men har dog aldrig selv haft mulighed for at bruge ham. Hans arbejde ser fantastisk ud, og han er også blandt vinderne af best of Houzz, så ham vil jeg bestemt anbefale at tjekke ud!

    Ragus & Co thanked Trine Nyborg
  • PRO
    Ragus & Co
    Original Author
    8 years ago

    Tak Trine!

    Jeg har kigget på Nicolajs profil - hvor ser det lækkert ud. Tak for at henvise mig :) Jeg bliver mere og mere glad for det her forum. God dag S

  • Birgitte Petersen
    8 years ago

    Spændende projekt, kan godt lide billedet du har brugt. Ved du hvem der laver den bænk?

    Ragus & Co thanked Birgitte Petersen
  • PRO
    KAMILLA ROSADO CPH
    8 years ago

    jeg tror det er Ilse CRawford for Ikea - en kork bænk

    Ragus & Co thanked KAMILLA ROSADO CPH
  • PRO
    Ragus & Co
    Original Author
    8 years ago

    Tak Kamilla for input og for at svare Birgitte :) .... jeg har lige fundet en god snedker her i Odense: Funen Furniture, som jeg håber kan hjælpe mig. Ellers kigger jeg helt klart i retning af Islands Brygge.

  • PRO
    Feinwood
    8 years ago

    Sætter også kryd ved Christian Riis, delte værksted med ham sidste år, og han kan sit kram.

Singapore
Tailor my experience with cookies

Houzz uses cookies and similar technologies to personalise my experience, serve me relevant content, and improve Houzz products and services. By clicking ‘Accept’ I agree to this, as further described in the Houzz Cookie Policy. I can reject non-essential cookies by clicking ‘Manage Preferences’.