trinenyborg

Hvad er din favorit genstand i dit hjem?

Trine Nyborg
8 years ago

For nogle er det en souvenir hjembragt langvejs fra, for andre er det måske et designermøbel eller en indretningsgenstand, som er gået i arv. Hvad er din absolut favorit genstand der hjemme?

Sea of Blue · More Info

Comments (5)

  • Sofie Hansen
    8 years ago

    Det må være min gamle vintage stol, som jeg elsker at læse i!

  • Trine Nyborg
    Original Author
    8 years ago

    Min egen favorit er en gammel teak kommode, som står i entréen og gemmer på hue, handsker, nøgler og en masse andet rod. Den er så fin og varm i farven, har mange år på bagen, og så har den indtil videre passet ind i alle de lejligheder, jeg har boet i. Et møbel jeg kommer til at holde fast på mange år fremover!

  • Nikolaj Peters
    8 years ago

    Min favorit er en lille træfigur, jeg har haft med hjem fra Sydafrika for mange år siden. Det var et impulskøb på én af de sidste dage, og den passer ikke rigtig ind nogle steder - men af en eller anden grund er jeg stadig glad for den, og har planer om at den skal følge mig lidt endnu.

  • PRO
    Galleri-hebe.dk
    8 years ago

    Helt klart denne lækre konsol som vi også selv forhandler - Er vild med looket og den rå sammensætning melle metal og jern :)Den fås i tre størrelser :D


    Konsol i factory style

  • PRO
    Kunstner Rikke Darling
    8 years ago

    Jeg er glad for mit @ med lys i.

    Stue med kunst · More Info

Singapore
Tailor my experience with cookies

Houzz uses cookies and similar technologies to personalise my experience, serve me relevant content, and improve Houzz products and services. By clicking ‘Accept’ I agree to this, as further described in the Houzz Cookie Policy. I can reject non-essential cookies by clicking ‘Manage Preferences’.