trinenyborg

Hvilken stil har I hjemme hos jer?

Trine Nyborg
8 years ago
last modified: 8 years ago

Landstil, skandinavisk, moderne eller industriel - der er mange måder og stilarter at indrette sit hjem med! Jeg synes derfor det kunne være sjovt at vide, hvilken stil I har hjemme hos jer?

Föreningsgatan 39 · More Info

Skandinavisk stil
Landstil
Romantisk stil
Moderne stil
Industriel stil
Andet (uddyb nedenfor)

Comments (9)

  • ketil
    8 years ago

    Eklektisk

  • Julle Petersen
    8 years ago

    Ved ikke hvilken stil vi har, vil nok beskrive den mest som skandinavisk fordi vi har mange neutrale farver og træelementer

  • PRO
    Kunstner Rikke Darling
    8 years ago

    Skandinavisk stil... med lidt spræl :-)

    Stue med kunst · More Info

  • mettegreen
    8 years ago
    last modified: 8 years ago

    Jeg vil sige industriel/nordisk look - jeg har valgt at indrette med rå elementer som jernspisebordstole, hjemmelavet plankebord, jernlamper, horn og skind. Jeg er vild med at få de rå og naturlige elementer ind i min boligindretning - men jeg har ikke så mange farver, det er mest gråt og sort og selvfølgelig det naturlige træ som hygger og skaber harmoni. Jeg har altid friske blomster og mange levende lys.

  • ultraviol
    8 years ago

    koloristisk

  • Trine Nyborg
    Original Author
    8 years ago

    Fantastisk køkken Ultraviol - har du selv malet lågerne i de forskellige farver? Super forfriskende med et ikke-hvidt hjem :)

  • ultraviol
    8 years ago
    Jeg har fået lågerne i vores gamle køkken sprøjtelakeret i fire grønne farver :)
  • Trine Nyborg
    Original Author
    8 years ago

    Virkelig fint!

Singapore
Tailor my experience with cookies

Houzz uses cookies and similar technologies to personalise my experience, serve me relevant content, and improve Houzz products and services. By clicking ‘Accept’ I agree to this, as further described in the Houzz Cookie Policy. I can reject non-essential cookies by clicking ‘Manage Preferences’.