jullepetersen03

Hvad synes i om denne billedvæg?

Julle Petersen
8 years ago

Faldt lige over dette billede - først synes jeg det var alt, alt for meget med alle billederne, men efter at have set på det i et stykke tid, er jeg blevet mere moden over for tanken om at lave sådan en væg selv.

Hvad synes i?


Marda Project · More Info

Elsker den!
Ikke min stil!
Ved ikke

Comments (6)

  • Nikolaj Peters
    8 years ago

    Kan egentlig godt lide sådan nogle billedvægge, men det er måske liige i overkanten med så mange billeder. Kan heller ikke lade være med at tænke, at man alligevel ikke kan se de nederste billeder :)

  • Julle Petersen
    Original Author
    8 years ago

    nok også en opgave at finde så mange flotte billeder, men synes nu alligevel at den er lidt anderledes end det man ellers ser :)

  • Sophia Møller
    8 years ago

    Jeg er helt enig med Nikolaj. Idéen er ikke dårlig, men der er måske lidt for mange billeder på den væg :-)

  • PRO
    Kunstner Rikke Darling
    8 years ago
    last modified: 8 years ago

    Jeg synes også den virker lidt kaotisk. Jeg ville også have valgt større spænd i formaterne og mere luft imellem. Nogle større billeder sammen med mindre billeder giver et roligere udtryk.

  • Mikkel Andresen
    8 years ago

    Jeg kan godt lide den - den skiller sig ud fra de billedvægge jeg ellers har set og det bedste ved den er, at det ikke kun er sorte eller hvide rammer men et misk af det hele. Friskt.

Singapore
Tailor my experience with cookies

Houzz uses cookies and similar technologies to personalise my experience, serve me relevant content, and improve Houzz products and services. By clicking ‘Accept’ I agree to this, as further described in the Houzz Cookie Policy. I can reject non-essential cookies by clicking ‘Manage Preferences’.