henkeberg

trist badrum, några förslag?

Henrik Berg
8 years ago

lite trött på mitt badrum och tänkte höra om nån har några schyssta förslag på vad man kan hitta på, kanske snyggt kakel eller olika färger?

Comments (17)

  • Sophie I
    8 years ago
    last modified: 8 years ago

    Kanske ni kan ha något färgglatt eller spännande kakel?

    interiors · More Info

  • Sophie I
    8 years ago

    Tycker detta är väldigt fint

    Interior Styling projects · More Info

  • PRO
    Marias Inredning
    8 years ago

    Kanske behålla kaklet, men tapetsera överdelen av väggen med en fin, mönstrad tapet? Jag älskar tapeter med björkmönster till toaletten, tycker det blir lagom knasigt :) Och rätt så enkelt att matcha med handdukar, tvålpump mm med sin neutrala färg

    Lake Cottage Chic · More Info

  • Catarina
    8 years ago
    last modified: 8 years ago

    Beror ju på din budget men utifrån det man ser så skulle jag göra en billigare variant och måla väggen ovanför kaklet samt taket i samma kulör, gärna en mörk dov färg och sedan köpa lite nya detaljer i mässing alt spraya det du redan har. Sedan skulle jag även måla skåpet till tvättstället i samma mörka färg.

  • maria_backman_midskog
    8 years ago

    Byt spegel

  • PRO
    Aspen i Jönköping AB
    7 years ago

    Kolla in Aspen A - kan fås i flera varianter, kulörer och storlekar!

  • PRO
    ABC Badrum & Plattsättning
    7 years ago

    Använd inte fler än två färger. ex. vit på vägg och mörkgrå på golv. Bara det ökar upplevelsen av ytan på badrummet! =)

  • Sara Wallgren
    7 years ago

    Kanske kakel decor? Finns fina på Lagerhouse

  • PRO
    Langenfeld
    7 years ago

    Sätt in ett härligt badkar, kakla in det med snygg kakel och badrummet blir som förbytt. Det bästa med det är att du kan sätta in ett badkar utanpå det gamla tätskiktet/kaklet, dvs du slipper riva bort allt gammalt. Rummet blir som nytt då du kaklar in badkaret. En sneakvariant på badrumsrenovering - och hyffsat billigt

  • PRO
    Toklifa Consulting Scandinavia AB
    7 years ago

    Hej!

    Ett tips gå in på Eurobads hemsida, www.eurobad.se.

    Dom hittar alltid på spännande lösningar.

  • PRO
    Inredningskontoret
    7 years ago

    Midbec har kommit med riktigt snygga våtrumstapeter. Kika på dem här.

  • PRO
    AKD Bygg & Kakel
    7 years ago

    Kanske prova tadelakt eller claystone på väggar i badrum; Annorlunda och väldigt snyggt!

  • PRO
    MAZE INTERIOR
    7 years ago

    Ett tips kan vara att sätta upp lite krokar som fyller ut väggen. Vill du ha lite inspiration kan du alltid kika upp några av krokarna på vår hemsida: https://www.mazeinterior.se/sv/39-krokar-forvaring-design

    //Måns på Maze Interior

  • PRO
    Persienngubben
    7 years ago

    en guldram till spegeln, tänker jag

  • PRO
    my_vintage_h_o_m_e
    7 years ago

    Nye håndklær fra midblue ville piffet opp!

  • PRO
    Konradssons Kakel
    7 years ago

    Kika gärna in i våra butiker så kan vi hjälpa dig skissa på något nytt. Eller, testa dig fram bland kakel, klinker och badrumsmöbler i vårt digitala showroom. Där kan du få massor av inspiration. Lycka till med uppiffningen, om den inte redan är klar. :)Konradssons Digital Showroom

Singapore
Tailor my experience with cookies

Houzz uses cookies and similar technologies to personalise my experience, serve me relevant content, and improve Houzz products and services. By clicking ‘Accept’ I agree to this, as further described in the Houzz Cookie Policy. I can reject non-essential cookies by clicking ‘Manage Preferences’.